Quan Ly Doanh Nghiep

Phần mềm quản lý doanh nghiệp:

Phần mềm SAP ERP/MES (SAP B1) là một giải pháp quản lý tổng thể cho doanh nghiệp được nhiều khách hàng sử dụng. SAP B1 được phát triển bởi công ty phần mềm SAP AG (Đức).

Ứng dụng của  SAP B1 giúp đồng bộ các báo cáo theo thời gian thực, khai thác năng suất các nguồn tài nguyên như máy móc thiết bị, nhân lực, vật tư một cách hiệu quả, hợp lý, không bị lãng phí thời gian.

Trên phương diện của một người làm sản xuất, SAP B1 giúp người quản lý thực hiện việc giám sát kho, quản lý chi tiết từng đơn vị hàng tồn trong kho, khai thác tối đa năng suất máy móc thiết bị nhưng vẫn đảm bảo thời gian nghỉ hợp lý để có thể sử dụng lâu dài là việc hoàn toàn có thể thực hiện.

SAP B1 được tích hợp đầy đủ các phân hệ quản trị cho doanh nghiệp. Thích hợp cho các nhà máy sản xuất, xí nghiệp, công xưởng, các doanh nghiệp dịch vụ và thương mại.

Banner En

Advantages of SAP ERP/MES:

  • SAP ERP/MES supports VAS report, in accordance with Vietnamese accounting standards and accounting laws.
  • SAP ERP/MES has fast processing speed in real time, friendly interface, suitable for everyone even if you are not specialized in information technology. Time to learn and use very fast.
  • SAP ERP/MES easily develops and changes the system as needed, facilitating the enhancement of business performance.
  • SAP ERP/MES helps users make quicker and more accurate decisions. Data synchronization for operation from end to end, so there are less errors and avoid having to enter data multiple times.
  • SAP ERP/MES is flexible. Connect branches, facilities of the business as well as its partners together into a system.

Subsystem and utilities in SAP ERP/MES

  • Production:  BOM | Costing | MRP Recommendations | Production Order.
  • Inventory: Item MD | Serial Number & Batches | Location MGT | Pick and Pack.
  • Sales: Quotation | Order | Gross Profit Calculation | Pricing Control | Analysis Report.
  • Procurement: Purchase Order | MRP Forecasting | Purchase Analysis Report | Landed Cost.
  • Finance: Cost Account | Budget | Cash Flow | General Ledger | Chart Of Accounts.
  • CRM: Analysis | Outlook Integration | Activities Management | Sales History | Sales Opportunities.
  • HR Payroll: Payroll (Throught Partner Add-on) | Employees Data.
  • Smart tool: Analysis Report | Generating Queries By User Demands | Drag & Relate.
  • Multi-support: Financial Reports | Multi-Currency | Multi-Language.
  • Localication: V.A.T Reports | Business Environment | V.A.S.
  • Configuration: Message Alerts | Processes | Integration | Utilities | DB Updating | Query Wizard.
  • Customization: User Defined Field | User Defined Table | SDK | Form Setting | Formatted Search | User Menu.
  • Database: MS SQL Server | SAP Hana.

Leave a Reply

Your email address will not be published.